İki ayrı dönem sonu puanının ortalamasını hesaplamak, akademik başarıyı değerlendirmek için önemli bir adımdır. Bu işlem, öğrenci performansını daha net bir şekilde gözler önüne serer. Özellikle yüksek puanlar, öğrencinin genel durumunu olumlu bir şekilde yansıtır. Şimdi, verilen puanlar üzerinden bu hesaplamayı yaparak, toplam performansın nasıl bir ortalama oluşturduğunu inceleyelim.
İki dönem sonu puanının ortalaması şu şekilde hesaplanır:
Dönem Ortalaması: (97,8095 + 98,3083) / 2 = 98,0589
Yıl Sonu Ortalaması: (98,0589 + 98,3083) / 2 = 98,1836
Bu durumda, iki dönem sonu puanının ortalaması 98,1836'dır.
Bu hesaplama, her iki dönemin puanlarının eşit ağırlıklı olarak ortalamasını alır.
Eğitim
0'dan A sınıfı ehliyet alabilir miyim?
1 2 km'ye kaç dakika yürüyebilirim?
1. sınıf bulmaca nasıl çözülür?
0 2 yüzde nasıl yazılır?
1 mb indirme ile 2 GB kaç dakika indirilir?
10 milyon dolar nasıl yazılır?
1 milyar TL nasıl yazılır kısaltma?
1. dönem ortalaması 51, 2. dönem ortalaması 49 ise yıl sonu puanı ne olur?..
1. sınıfta harf hece cümle okumayı nasıl takip edebilirim?
1 dönem yazılılar nasıl olacak?
1. dönem sonu puanı 97 8095 ve 2. dönem sonu puanı 98 3083 ise ortalama kaç..
1 sınıf geometrik şekiller etkinlikleri nelerdir?
1 yıl kaç dönem ve kaç ay eder?
1 milyon nasıl yazılır rakamla?
10 dakikada çiğ köfte nasıl pişirilir?
0 6 dakika kaç saniye?
10 sınıf tarih kaç senaryo?
1 dönem karne günü ne yapılır?
1 300 000 nasıl yazılır?
10 sınıf matematik örnek yazılı soruları nasıl çözülür?
10 sınıf edebiyat anlatım teknikleri nelerdir?
1 sınıf sayılar ne zaman öğretilir?
1 sınıf ilk gün dikte ne yazılır?
10 derece ingilizce nasıl okunur?
1 fen sorusu kaç puan alıyor?
1'den 10'a kadar sayılarda en büyük bileşik kesir nasıl yazılır?
1 terabayt bayt olarak nasıl yazılır?
0,1 ondalık gösterim hangi kesir yüzdesine eşittir?
1. üniteden İngilizce sorular
1 sınıf araçlar hangi köprüleri kullanabilir?
1 milyar nasıl kısaltılır ingilizce?
1'den 10'a kadar ingilizce sayılar nasıl okunur?
1 dönem ortalama 70 altı olursa ne olur?
1 sayının 2 fazlasının 4 katı nasıl yazılır?
10 dakikada ne pişirebilirim?
1. sınıfta kaç gün devamsızlık olabilir?
1 ve 2 sınıf araçlar nelerdir?
1. sınıf öğretmeni 2. dönem karnesi için ne doldurmalı?
1 den 10 a kadar ingilizce nasıl söylenir?
1. dönem ve 2. dönem için ayrı ayrı sertifika almak mümkün müdür?